بخند مصنوعی


...numb...

پس بخند مصنوعی / حتی اگه هست زوری / آره با من...آره با من

همرنگ من بودی / آروم و سرد بودی / با یه باور

با تو خاطره مو داشتم / صحنه ها رو کاشتم /حتی وقتی دوستات بد ما رو خواستن

ساعتامونو میشکونیم / سرعت نور و میدونیم / میشکونیم کهکشون فاصله ی بین ما رو

طلوع ما غروب ما شد / خواب نمون آرزومون دروغه پا شو

رابطه رو جوییدیم تا مولکولاشو / چیز جدیدی نمیاد تو روز ما

تو...بخند مصنوعی / وانمود کن مست بودی / حتی اگه هست زوری

همرنگ من بودی / آروم و سرد بودی / با یه باور ...

با تو خاطره مو داشتم / صحنه ها رو کاشتم / حتی وقتی دوستات بد ما رو خواستن

جمله ها رو ساختم / آدما رو باختم / حتی وقتی رفتی ردپات خواستم....

چشای داغونت خوب یادم میاد/وقتی با همه دو تا بودن با من زیاد

می کشیدیم همو مث پاکت سیگار/هیچوقت نمی شدیم ما با ساعت بیدار

وقتی حالم بد بود شونه ی لاغرت/می دونستم واسم خونه ی آخره

می افتادم رو اون گوشه ی دامنت/دنیا وا میستاد با هر چی روزه و ساعته

حرف تو یا حرف من/خنده تو به اخم من/اولا خوب آخر مثل لخته خون تو رگ هم

کلی حرف پشتمون/دنیا کردیم پشت به اون/انگشتمون میرفت بالا با هم می دادیم فحش به اون

حالا میدیم فحش به هم/صورتت جا مشت من

پشت در صدات می کردم بیا بیرون خوشگلم

یادت رفته من کی ام؟/یادت رفته من چی ام؟/شدیم دو نفر که توی خواب همم غریبه ن !

چشام بسته س...... حرفاتو می بینم ...... آسمون می شم ...... ابرا  رو می گیرم.....!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,ساعت16:40توسط maryam | |